لازم نیست حتماً سیندرلا باشید تا کفش‌های گرانقیمت بلورین به پا کنید، اگر پول کافی دارید، می‌توانید کتانی‌های طلای ۱۸ عیاری را بخرید که چندی است سوژه اخبار شده.
کد خبر: ۷۳۱۷۲۴

جام جم سرا به نقل از بر‌ترین‌ها: به نظر می‌رسد کفش‌های کتانی با طراحی مشهور‌ترین طراحان دنیا، به آخرین مد روز دنیا تبدیل شده باشند. از وقتی که «کارل لاگِرفِلد» (طراح مشهور برند شانل) کفش‌های اسپرت خود را در آخرین نمایش مد شانل به نمایش گذاشته، پوشیدن کفش‌های کتانی دیگر فقط به سالن‌های ورزشی محدود نمی‌شود بلکه مُد روز نیز هست. با این حال کمپانی کفش «بوشمی» (Buscemi) لس آنجلس، پا را از این هم فرا‌تر نهاده و کلکسیونی از کفش‌‌های کتانی با روکش طلای ۱۸ عیار را طراحی کرده است.
تمامی سطح و لبه‌های این کفش به صورت دستی با روکش طلای ۱۸ عیار پوشیده شده و حتی کف کفش و تمامی درز‌ها در رنگ طلایی حرارت داده شده و لازم نیست تا نگران این باشید که رنگ طلایی آن با پوشیدن کفش محو شده و از بین برود!

کلکسیون کفش مذکور در سه رنگ متفاوت «زرد طلایی»، «طلای سفید/نقره‌ای» و «صورتی» طراحی شده تا هر سه رنگ، این فلز ارزشمند را دربربگیرد. این کفش‌های دست ساز، در شهر «سیویتانُوا» ایتالیا با استفاده از بهترین چرم ایتالیایی دوخته شده‌اند و قمیتشان فقط ۱۳۰۰ دلار ناقابل است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها